الاثنين، 20 فبراير 2012

رساله للحمار الكبير.........بدون زعل

كتب آحد الكتاب يقول انه لو مسئول ولم يأخذ حق الشهداء يكون مسئول حمار يعني تأيد للعليمي الحمار الآخر.....أحب آقول له أنه  فعلا أكبر حمار...و طالما آن أساليب الحوار أصبحت متدنيه والبادئ أظلم......شوف يإستاذ حمار هناك عدة أسباب أنك حمار كبييييير:
١- أنك كاتب  تكتب موضوع إنشاء او قصه أو سناريو لا يعطيك الحق ان تتصور أو تتخيل أنك ممكن تكون مسؤل لأنك حمار  كما قلت أنت و كبير وكما قلت أنا...... وآن تكون متظاهر او ثوري حاجه وأن تحكم  وتكون مسئول حاجه ثانيه لا تفهمها.
٢- إتعلم ياحمار....حين تقع جريمه فالقانون الذي تعرفه لا يعطي لأي مسؤل السلطه في لم الناس من الشارع عاطل مع باطل وىأخذ حق الشهداء.....وبعدين نقول مذابح...والقانون والنيابه والقضاء الشامخ فين مش كده ياحمار...وإنت فقط بتتاجر بدماء الشهداء يا حمار.....فبلاش يا غبي.
٣- هل تتصور ان المشير ينزل بدباباته وطياراته علي بور سعيد يقتل في أهالي بور سعيد يقتل في الناس علشان يعجب واحد حمار كبيييييييير زيك بيتاجر بدماء الشهداء.
٤- خناقه بين الإلتراس وبعضهم والضرب بينهم تحت الحزام وفوق الحزام يعني خناقه تجري منذ اكثر من خمس سنوات ضرب وحرق مشجعين وأتوبيساتولا إنت مكنتش عايش في مصر ياحمار.
٥- المشير الذي تفكر في إهانته هو رمز للقوات المسلحه وضاغط علي القوات المسلحه الثائره من تصرفات أمثالك والإهانات وتريد النزول الي كل مكان فيه أمثالك تلمهم ونعملكم جونتنامو زي بتاعة ماما أمريكا عارفها طبعا يعني مش حيعملوا حاجه غلط.......ولولا المشير الذي يمارس ضغط علي وحدات القوات حتي لا يفلت الزمام.....ياتري المشير مع تصرفاتكم دي ممكن الزمام يفلت منه ...ياريت...بلاش تلعب بالنار.
٦- أخيرا بعتذر للحمير حتي لا يثوروا ضدي،،،لأنني سمعت انهم زعلوا لما شبهتك بهم.
٧- أنا مش خايف منك...وعايز اقولك إنت وإللي زيك ....طظ.
                                                                                 استاذ دكتور سامي جمال الدين

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق